Menu
Jūsų krepšelis

Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23

Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
Parkavimo sistema priekiui ir galui Steelmate PTS810M23M23
200.00€
  • Stock: Sandėlyje
  • Model: PTS810M23M23
  • Weight: 0.00

Galimi pasirinkimai

Steel-Mate” PTS810M23M23 - 8 jutiklių parkavimo sistema su dviem ekranais - M23. Vienas ekranas skirtas priekiui, kitas – galui. Galinio ekrano rodmenys matomi per veidrodį. Ekrane galima matyti, kurioje pusėje labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.

Ši "Steel-Mate" parkavimo sistema padės apsisaugoti nuo kliūčių parkuojantis įvairiose situacijose - ar tai būtų ankšta automobilių aikštelė ar reikėtų prisiparkuoti paraleliai. Parkavimo sistema priekiui ir galui  turi 8 atstumo jutiklius, kurie išsidėstę po keturis abiejuose automobilio bamperiuose.

Aštuonių daviklių sistema pasižymi tuo jog vairuotojas besiparkuojantis atbuline eiga, ne tik perspėjamas apie kliūtį iš galo, bet taip pat signalizuoja apie pavojus iš priekio, tokiu būdu ji saugo, kad vairuotojas netyčia automobilio priekiu neužkabintų stovinčio stulpelio, šone esančio automobilio ir pan. Lygiai taip pat ir parkuojantis priekiu, sistema budriai stebi kliūtis iš galo. Todėl priekiui ir galui skirta sistema geriausiai padeda pranešdama apie kliūtis, nes veikia ir gale ir priekyje tuo pačiu metu.

Gamintojas pridėjo naujų funkcijų! Nuo šiol valdymo bloke galima reguliuoti jutiklių jautrumą. Atskira funkcija - priekinių jutiklių deaktyvavimo laikas - nustatomas atskirai (laiko tarpas, kai atleidus stabdžio pedalą, jutikliai dar veikia - gali būti 8 arba 20 sekundžių). 



Kaip veikia sistema?

Montuojami du ekranai, kurie informuoja apie atstumą iki kliūties.

Į priekinį buferį montuojami 4 ultragarsiniai jutikliai. Paspaudus stabdžio pedalą, kai yra mažiau negu 0.8m.,  priekiniai jutikliai pradeda matuoti ir pateikinėti vaizdinę informaciją ekrane ir garsinę informaciją pyptelėjimų pagalba. Ekrane taip pat galima matyti, kurioje pusėje labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.

Į galinį buferį taip pat sumontuojami 4 ultragarsiniai jutikliai. Įjungus atbulinę pavarą, jutikliai pradeda matuoti ir pateikinėti vaizdinę informaciją ekrane ir garsinę informaciją pyptelėjimų pagalba. Ekrane galima matyti, kurioje pusėje labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.

​Pagrindinės savybės:

  • Rodmenys dviejuose ekranuose;
  • Ekranai su skaičių rodmenimis;
  • Pilna automobilio priekio ir galo apsauga;
  • Prieš klaidingus signalus apsaugota technologija;
  • Reguliuojamas garsas;
  • Įjungus degimą automatiškai sistema pati pasitikrina ar yra visi veikiantys davikliai;
  • Galinių sensorių kliūties aptikimo atstumas 0,1m – 2,5m;
  • Priekiniai sensoriai aktyvuojasi paspaudus stabdį likus 0,8m iki kliūties;
  • Priekiniai kampiniai davikliai aktyvuojasi nuspaudus stabdį likus 0,7 m
  • Lengvai atjungiami jutikliai, vandeniui atsparios jungtys;
  • Tinka visoms oro sąlygoms (-40C +85C).
 

Naudojami jutikliai: 14D-12. Jų privalumai:

  • Mažesnis tarpas tarp jutiklio galvutės ir bamperio –  mažiau vietos kauptis lietaus vandeniui ar sniegui;
  • Spyruoklė pakeista silikonu – gaunamas mažesnis rezonansas su metaliniu bamperiu;
  • 14mm  jutiklio pagrindas yra stabilesnis nei 12mm;
  • Patogiau pakeisti jutiklio dangtelio kampą.
 

 
Kodėl iš vidinės bamperio pusės montuojami jutikliai yra gerai?
  • Šie jutikliai prisitaiko prie bamperio storio – vaizdas atitinka tą, kuris gaunamas gamykliu būdu;
  • Pradinis jutiklio kampas – 0 laipsnių. Tai reiškia, jis yra visiškai ploksčias bamperio paviršiui.

Parkavimo jutiklių dažymas

 Standartiškai jutikliai būna:

  • Juodos spalvos;
  • Juodos matinės
  • Sidabrinės spalvos;
  • Baltos spalvos

Galime pritaikyti kitą spalvą. Daviklius galima dažyti esama automobilio spalva.


Mes naudojame slapukus, kad suteiktume Jums kuo geresnę patirtį lankantis mūsų svetainėje.